Regulamin sklepu

I. WARUNKI OGÓLNE


1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.phuweco.com.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.phuweco.com.pl jest prowadzony przez firmę:
PHU WECO Hurtownia Fajerwerków
ul. Zofii Kossak 12
63-400 Ostrów Wielkopolski
e-mail: sklep@phuweco.com.pl


3. Zakup w sklepie internetowym www.phuweco.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
 
II. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ


1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz zatwierdzenie zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będziemy powiadamiać Państwa o realizacji zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 10:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma PHU WECO zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

6. Firma  PHU WECO zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.cantino.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

8. Firma  PHU WECO wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
 
III. ZWROTY I REKLAMACJE


1. Reklamację należy złożyć mailowo na adres sklep@phuweco.com.pl lub listownie na adres firmy.

2. Podstawą reklamacji jest dokument potwierdzający zakup, tj. PARAGON, FAKTURA VAT lub bankowe potwierdzenie płatności.

3. Reklamacje i zwroty są rozpatrywane przez producentów i/lub rzeczoznawcę.

4. Towary wadliwe również podlegają wymianie. Konieczne jest dokładne opisanie wady. Wadą nie jest różnica w wyglądzie wynikająca z ustawień komputera, monitora itp.

5. W wypadku niemożności wymiany produktu na pozbawiony wad, zostanie zwrócona Państwu kwota wartości wadliwego towaru na wskazany rachunek bankowy w terminie 7 dni roboczych od dnia uznania reklamacji.

6. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

7. Nie ma możliwości zwrotu / wymiany towaru uszkodzonego przez Kupującego.

8. Koszty wymiany bądź zwrotu ponosi Klient. Ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione podczas wymiany. Zwracamy tylko wartość towaru bez kosztów przesyłki, są one kosztem kupującego.  

9. W razie niezgodności w przesyłce Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Sprzedawcę. - 1 dzień roboczy od otrzymania paczki - Brak kontaktu równoznaczny jest z odrzuceniem reklamacji.

10. Konsument ma prawo wyboru w kwestii usunięcia niezgodności: naprawę lub wymianę na nowy produkt (jeśli to możliwe), obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy i odstąpienie od umowy.

11. Aby zminimalizować niewygody związane z przekazaniem środków, prosimy do odsyłanego produktu dołączyć dane rachunku bankowego, na który mamy przelać środki.

12. Zamówienia zrealizowane z indywidualnym rabatem nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

13. Adres do odesłania towaru jest identyczny z adresem firmy.

14. Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym.


IV. ZASADY WYSYŁKI I ODBIORU TOWARU

1. Wszystkie produkty zamówione w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej w zależności od gabarytów przesyłki.

2. W zależności od ilości zamówionych produktów koszty wysyłki towaru są zmienne i zależą od wagi zamówienia.

3. Koszty wysyłki opłaca kupujący.

4. Zamówienia realizujemy na terenie Polski od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

5. Paczki wysyłamy w terminie 2 dni roboczych od daty zaksięgowania należnej kwoty na naszym rachunku bankowym.

6. Płatności dokonać można ze pomocą przelewu bankowego lub w przypadku odbioru osobistego w momencie odbioru towaru.
Ważna informacja dotycząca uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki:
Proszę o sprawdzenie dostarczonej paczki w obecności kuriera podczas odbioru towaru. W razie stwierdzenia uszkodzenia warto sporządzić protokół szkody, zaznaczyć w nim wszystkie uszkodzone elementy towaru i opakowania oraz zadbać o czytelny podpis kuriera. Proszę sprawdzać zawartość kartonu nawet wtedy, gdy nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych. Ułatwi nam to załatwianie reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru podczas przesyłki.